Mortoff szakértői tudása egy blog oldalon
Mi köze az IT-nek a hangtechnikához? Nagyon is sok! Cikksorozatunk a hangrögzítés történetét mutatja be az 1800-as évek analóg korszakától, egészen napjaink technológiai fejlettségéig.
A járvány miatt bekövetkezett változások komoly gondot okoznak mind a tanulóknak, mind a pedagógusoknak, hiszen eddig nem alkalmazott módszerekkel kell megoldani az oktatást. Az ő segítésükre alakult meg az AMANOBA, egy önszerveződő, tenni akaró közösség, melynek célja a digitális átállás támogatása. A részletekről kolléganőnket, Gulyás Zsuzsannát kérdeztük, aki aktívan részt vesz a programban. >
Ahogy fejlődik a vezeték nélküli hálózatok technológiája és kínál egyre nagyobb sávszélességet, úgy épül a kínált lehetőségekre egyre több, az életünket megkönnyítő alkalmazás, szolgáltatás a közterületektől kezdve, az otthonunkon át ipari termelés, konferenciák, vagy kiállítások helyszínéig. Egyre több helyen válik fontos kérdéssé, hogy hol lenne a legjobb helyen egy router.
Rengeteg cég nehezen birkózik meg a jelenlegi járványügyi helyzettel, hiszen a távoli munkavégzés megnehezítheti a vállalkozáson belüli kommunikációt, adminisztrációt és így az üzleti folyamatok zavartalan működését is. Mit tehet most cége zavartalan működéséért és munkavállalói, ügyfelei megtartásáért? Ebben tudunk segíteni >>
A vállalkozások, különösképpen az ipari gyártó vállalatok számára elengedhetetlenül fontos a működés hatékonyságának növelése. A legelső lépés a feleslegek, egyenlőtlenségek, veszteségek megszüntetésére azonban az, hogy felismerjük azokat.
Míg korábban egyetlen osztály reagált az ügyfelek igényeire, addig mára az ügyfélszolgálat egyre inkább egy osztályokon átívelő funkció, elsődleges feladata az ügyfelek elköteleződésének (Customer Engagement) támogatása, mely koordinációt igényel. Ezenkívül egy reaktív szolgáltatástól egyre inkább proaktív jellegűvé vált.
A világban jelenleg zajló technológiai fejlődés, valamint a fizikai és a virtuális világ keveredése a CRM területen is új lehetőségeket és sok változást hozott. A vállalatok ügyfélkapcsolat kezelésének, és az ezekkel összefüggő területeknek az IT támogatottsága technológiai átalakuláson ment keresztül.
A különböző kutatóintézetek (Gartner, IDC, Forrester stb.) minden évben előállnak különböző listákkal, amelyek meghatározzák, hogy a következő években várhatóan mik lesznek a globális trendek. Nyilván a különböző régiók nagyjából követik a világszintű trendeket, de vannak mindig lokális specialitások. Nézzük meg röviden, szerintünk mi várható a mi régiónkban, kiemelve az 5 legjellemzőbb folyamatot, amelyek a piacot érintik.
Ügyfelünk, Magyarország egyik piacvezető pénzintézete, az üzleti területeket kiszolgáló back office számára dokumentum menedzsment és Workflow rendszer bevezetését kérte. A teljes bevezetés 5 alprojekt végrehajtásán keresztül valósult meg.
Miről is szól a UiPath megoldása tulajdonképpen? Egy jól átgondolt fejlesztői eszközben a már létrehozott aktivitások egymás után illesztésével és beállításával rakhatjuk össze az általunk automatizálni kívánt folyamatot.
A nearshore egy megbízható és rugalmas lehetőség arra, hogy számos feladatot külsős szakemberekkel végeztessünk el IT-területen is, legyen szó szoftverfejlesztésről, -tesztelésről, projekt managementről.
Az egyik ügyfelünktől körülbelül másfél éve kaptunk megbízást arra, hogy az általuk bevezetés alatt álló SpiraTeam tesztmenedzsment eszközükre riportokat készítsünk. Az előzetes elképzeléseiket megküldték excel-formátumban is.
Kollégáinkkal az alábbi elérhetőségeken veheti fel a kapcsolatot:
A Backstage-ben már korábban is foglalkoztunk az új technológiák bevezetésének szervezeti követelményeivel, ám a téma komplexitása okán úgy éreztük, hogy Szirtes Hajnalka AI-readiness tanácsadót, szervezetpszichológust újra érdemes mikrofonhoz ültetnünk.