Mortoff szakértői tudása egy blog oldalon
Míg korábban egyetlen osztály reagált az ügyfelek igényeire, addig mára az ügyfélszolgálat egyre inkább egy osztályokon átívelő funkció, elsődleges feladata az ügyfelek elköteleződésének (Customer Engagement) támogatása, mely koordinációt igényel. Ezenkívül egy reaktív szolgáltatástól egyre inkább proaktív jellegűvé vált.
A világban jelenleg zajló technológiai fejlődés, valamint a fizikai és a virtuális világ keveredése a CRM területen is új lehetőségeket és sok változást hozott. A vállalatok ügyfélkapcsolat kezelésének, és az ezekkel összefüggő területeknek az IT támogatottsága technológiai átalakuláson ment keresztül.
Kollégáinkkal az alábbi elérhetőségeken veheti fel a kapcsolatot:
A Knorr-Bremse az ide Év Gyára Projektversenyről két díjat is elhozott: övék az év leginnovatívabb projektje a gyártásban, illetve az év gyártási/termelési projektje cím is. Halász Bélával, a Knorr-Bremse Rail Systems Budapest műszaki szakértői csoportvezetőjével, és Nagy Ábellel, a cég 3D nyomtatásért felelős applikációs mérnökével beszélgettünk.