Mortoff szakértői tudása egy blog oldalon
Míg korábban egyetlen osztály reagált az ügyfelek igényeire, addig mára az ügyfélszolgálat egyre inkább egy osztályokon átívelő funkció, elsődleges feladata az ügyfelek elköteleződésének (Customer Engagement) támogatása, mely koordinációt igényel. Ezenkívül egy reaktív szolgáltatástól egyre inkább proaktív jellegűvé vált.
A világban jelenleg zajló technológiai fejlődés, valamint a fizikai és a virtuális világ keveredése a CRM területen is új lehetőségeket és sok változást hozott. A vállalatok ügyfélkapcsolat kezelésének, és az ezekkel összefüggő területeknek az IT támogatottsága technológiai átalakuláson ment keresztül.
Kollégáinkkal az alábbi elérhetőségeken veheti fel a kapcsolatot:
A Backstage-ben már korábban is foglalkoztunk az új technológiák bevezetésének szervezeti követelményeivel, ám a téma komplexitása okán úgy éreztük, hogy Szirtes Hajnalka AI-readiness tanácsadót, szervezetpszichológust újra érdemes mikrofonhoz ültetnünk.