cover

Mortoff Blog

Szakértői cikkek

Mortoff szakértői tudása egy blog oldalon

Merre megy a világ CRM szempontból? – 2. rész
már
04
2020
Merre megy a világ CRM szempontból? – 2. rész

Míg korábban egyetlen osztály reagált az ügyfelek igényeire, addig mára az ügyfélszolgálat egyre inkább egy osztályokon átívelő funkció, elsődleges feladata az ügyfelek elköteleződésének (Customer Engagement) támogatása, mely koordinációt igényel. Ezenkívül egy reaktív szolgáltatástól egyre inkább proaktív jellegűvé vált.

Bővebben
Merre megy a világ CRM szempontból? – 1. rész
már
02
2020
Merre megy a világ CRM szempontból? – 1. rész

A világban jelenleg zajló technológiai fejlődés, valamint a fizikai és a virtuális világ keveredése a CRM területen is új lehetőségeket és sok változást hozott. A vállalatok ügyfélkapcsolat kezelésének, és az ezekkel összefüggő területeknek az IT támogatottsága technológiai átalakuláson ment keresztül. 

Bővebben
0
Munkatárs
0+
Év tapasztalat
0+
Projekt
0+
Elégedett ügyfél
0
Iroda

Elérhetőségeink

Kérdése van? Munkatársaink rendelkezésére állnak!

Kollégáinkkal az alábbi elérhetőségeken veheti fel a kapcsolatot:

Küldjön üzenetet!
A kérdéseit vagy észrevételeit e-mailben is elküldheti. Kollégáink az Ön által megadott e-mail címre válaszolnak, így kérjük ellenőrizze a megadott e-mail cím helyességét! Arra törekszünk, hogy a lehető leghamarabb válaszoljunk. Köszönjük a türelmét!
Ki kell az AI sikeres bevezetéséhez?

A Backstage-ben már korábban is foglalkoztunk az új technológiák bevezetésének szervezeti követelményeivel, ám a téma komplexitása okán úgy éreztük, hogy Szirtes Hajnalka AI-readiness tanácsadót, szervezetpszichológust újra érdemes mikrofonhoz ültetnünk.

Meghallgatom
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabjuk a tartalmakat és reklámokat, hogy működjenek a közösségi média funkciók, valamint hogy elemezzük a weboldal forgalmát. Bővebben a "Beállítások" gombra kattintva olvashat.
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabja az oldalon megjelenő tartalmat és reklámokat.